FA | EN | AR | AZ
if (Model != null) {

1400/08/26 08:47:32

وبينار گردشگري پزشكي در خاورميانه

وبينار مشترك بيمارستان جم و بيمارستان آجي بادم تركيه با موضوع «گردشگري پزشكي در خاورميانه، فرصت‌ها و چالش‌ها» در روز جمعه ۱۲ نوامبر با حضور اساتيد محترم:

آقاي دكتر بابك حيدري اقدم «مدير عامل بيمارستان جم»

آقاي دكتر فرشيد خطيبي «مسئول فني و عضو هيات مديره بيمارستان جم»

آقاي دكتر احمد نادري «متخصص بیهوشی از بیمارستان جم و عضو هیات رییسه انجمن گردشگری سلامت»

آقاي دكتر مهرداد بهلولي «جراح عمومي و عضو هيات مديره بيمارستان جم»

آقاي ایلیاز بنویست «مدیر کسب‌ و کار بین‌المللی بیمارستان آجی‌بادم ACIBADEM ترکیه»

آقاي همایون ذرقانی «روزنامه‌نگار و پژوهشگر و مدیرعامل گروه رسانه‌ای ترابر (ناشر ماهنامه سفر و فصلنامه انگلیسی زبان explore Iran)»

برگزار گرديد. 

در اين گفت و گو سخنرانان محترم دیدگاه‌های خود را درباره تحولات روز گردشگری پزشکی و ظرفیت‌های ایجاد شده توسط این دو بیمارستان در جذب بیماران بین‌الملل تشریح کردند. 

مدیر کسب‌وکار بین‌المللی بیمارستان آجی‌بادم تحلیلی جالب و کاربردی از ظرفیت سازی‌های ترکیه ارایه کرد که توانسته با همکاری شرکت هواپیمایی ترکیش در جذب بیماران بین‌الملل موثر باشد.

دکتر احمد نادری نیز از ظرفیت‌های کم‌نظیر بیمارستان جم یاد کرد که با پزشکان مجرب تکنیک‌های بی‌نظیری از جمله جراحی سرطان به روش هایپک را به اجرا گذاشته است. 

همایون ذرقانی در این وبینار گردشگری پزشکی را در چارچوب لجستیک خدمات و ایجاد ارزش در زنجیره‌ای از ذینفعان تحلیل کرد و حضور استارت‌آ‌پ‌هاي حرفه‌ای در دوران همه‌گیری کرونا را فرصتی برای بالندگی صنعت گردشگری پزشکی برشمرد. این روزنامه‌نگار، اصلی‌ترین چالش و مانع توسعه گردشگری پزشکی را تحریم اقتصادی ارزیابی کرد که امکان مرودات علمی و پژوهشی را با دشواری‌هایی روبرو کرده است.

در صورت تمايل مي‌توانيد فيلم كامل اين وبينار را از طريق لينك زير مشاهده فرمائيد.

https://www.aparat.com/v/QgH7d