FA | EN | AR | AZ
if (Model != null) {

1400/08/26 08:47:32

وبینار گردشگری پزشكی در خاورمیانه

وبینار مشترك بیمارستان جم و بیمارستان آجی بادم تركیه با موضوع «گردشگری پزشكی در خاورمیانه، فرصت‌ها و چالش‌ها» در روز جمعه ۱۲ نوامبر با حضور اساتید محترم:

آقای دكتر بابك حیدری اقدم «مدیر عامل بیمارستان جم»

آقای دكتر فرشید خطیبی «مسئول فنی و عضو هیات مدیره بیمارستان جم»

آقای دكتر احمد نادری «متخصص بیهوشی از بیمارستان جم و عضو هیات رییسه انجمن گردشگری سلامت»

آقای دكتر مهرداد بهلولی «جراح عمومی و عضو هیات مدیره بیمارستان جم»

آقای ایلیاز بنویست «مدیر کسب‌ و کار بین‌المللی بیمارستان آجی‌بادم ACIBADEM ترکیه»

آقای همایون ذرقانی «روزنامه‌نگار و پژوهشگر و مدیرعامل گروه رسانه‌ای ترابر (ناشر ماهنامه سفر و فصلنامه انگلیسی زبان explore Iran)»

برگزار گردید. 

در این گفت و گو سخنرانان محترم دیدگاه‌های خود را درباره تحولات روز گردشگری پزشکی و ظرفیت‌های ایجاد شده توسط این دو بیمارستان در جذب بیماران بین‌الملل تشریح کردند. 

مدیر کسب‌وکار بین‌المللی بیمارستان آجی‌بادم تحلیلی جالب و کاربردی از ظرفیت سازی‌های ترکیه ارایه کرد که توانسته با همکاری شرکت هواپیمایی ترکیش در جذب بیماران بین‌الملل موثر باشد.

دکتر احمد نادری نیز از ظرفیت‌های کم‌نظیر بیمارستان جم یاد کرد که با پزشکان مجرب تکنیک‌های بی‌نظیری از جمله جراحی سرطان به روش هایپک را به اجرا گذاشته است. 

همایون ذرقانی در این وبینار گردشگری پزشکی را در چارچوب لجستیک خدمات و ایجاد ارزش در زنجیره‌ای از ذینفعان تحلیل کرد و حضور استارت‌آ‌پ‌های حرفه‌ای در دوران همه‌گیری کرونا را فرصتی برای بالندگی صنعت گردشگری پزشکی برشمرد. این روزنامه‌نگار، اصلی‌ترین چالش و مانع توسعه گردشگری پزشکی را تحریم اقتصادی ارزیابی کرد که امکان مرودات علمی و پژوهشی را با دشواری‌هایی روبرو کرده است.

در صورت تمایل می‌توانید فیلم كامل این وبینار را از طریق لینك زیر مشاهده فرمائید.

https://www.aparat.com/v/QgH7d