شکایات و انتقادات:

هر انتقاد/شكايات/پيشنهاد فرصتي براي بهبود درمان بيماران تلقي ميگردد 

دفتر رسيدگي به انتقادات واقع در واحد اداري و زير نظر مستقيم مديريت بيمارستان مي باشد. تمامی موارد دریافت شده توسط واحد رسیدگی به انتقادهای بیمارستان در یکی از دو قالب اورژانس و غیر‎اورژانس قرار گرفته و روند رسیدگی به انتقادها بر این اساس ادامه خواهد یافت.

 

 مراجعين به سه شكل مي‎توانند شكايات خود را به اين دفتر اعلام نمايند:

  • به صورت حضوري: مراجعين به ‎صورت حضوري مي‎توانند برای ارائه شكايات به اين دفتر (واقع در واحد اداري) مراجعه نمايند. 
  • به صورت كتبي: در تمامي بخش‎ها صندوق‎ هايي تعبيه ‎شده كه در آن‎ها برگه يا فرم‎هاي رسيدگي به شكايات وجود دارد و مراجعين مي‎توانند متن شكايت خود را در برگه نوشته و برگه را با ذكر عنوان و مشخصات در صندوق بياندازند. اين برگه‎ ها در صورت اورژانسي نبودن ماهي يك بار در كميته شكايات بيمارستان مورد بررسي و پيگيري قرار مي‎گيرد. 
  • به صورت تلفن پيام‎گير: از طريق تماس با شماره تماس 84141 شماره 7 مي‎توانند پيام صوتي خود را اعلام نمايند.

 

پروندۀ شكايات با توجه به موضوع، به معاونت هاي ذيربط ارجاع گرديده و در كميته شكايات بررسي‎ های لازم صورت می‎گیرد و اقدامات اصلاحي اتخاذ مي‎گردد و گاهي نيز بنا به ضرورت كميسيون‎ هاي ويژۀ پزشكي جهت بررسي شكايات تشكيل مي‎گردد.

*كليه مراجعين محترم مي‎توانند حداقل پس از يك هفتۀ كاري از طریق تماس با شمارۀ 84141429 از نتيجه شكايات خود مطلع شوند.

انتقادات / پیشنهادات:

لطفا اطلاعات تماس را با دقت وارد کنید تا تماس با شما مقدور باشد.
ارسال هر گونه اسپم بر اساس قوانین رایانه ای پیگرد قانونی دارد.