هر انتقاد/شكايات/پيشنهاد فرصتي براي بهبود درمان بيماران تلقي ميگردد
دفتر رسيدگي به انتقادات واقع در واحد اداري و زير نظر مستقيم مديريت بيمارستان مي باشد. تمامی موارد دریافت شده توسط واحد رسیدگی به انتقادهای بیمارستان در یکی از دو قالب اورژانس و غیراورژانس قرار گرفته و روند رسیدگی به انتقادها بر این اساس ادامه خواهد یافت.
مراجعين به سه شكل ميتوانند شكايات خود را به اين دفتر اعلام نمايند:
- به صورت حضوري: مراجعين به صورت حضوري ميتوانند برای ارائه شكايات به اين دفتر (واقع در واحد اداري) مراجعه نمايند.
- به صورت كتبي: در تمامي بخشها صندوق هايي تعبيه شده كه در آنها برگه يا فرمهاي رسيدگي به شكايات وجود دارد و مراجعين ميتوانند متن شكايت خود را در برگه نوشته و برگه را با ذكر عنوان و مشخصات در صندوق بياندازند. اين برگه ها در صورت اورژانسي نبودن ماهي يك بار در كميته شكايات بيمارستان مورد بررسي و پيگيري قرار ميگيرد.
- به صورت تلفن پيامگير: از طريق تماس با شماره تماس 84141 شماره 7 ميتوانند پيام صوتي خود را اعلام نمايند.
پروندۀ شكايات با توجه به موضوع، به معاونت هاي ذيربط ارجاع گرديده و در كميته شكايات بررسي های لازم صورت میگیرد و اقدامات اصلاحي اتخاذ ميگردد و گاهي نيز بنا به ضرورت كميسيون هاي ويژۀ پزشكي جهت بررسي شكايات تشكيل ميگردد.
*كليه مراجعين محترم ميتوانند حداقل پس از يك هفتۀ كاري از طریق تماس با شمارۀ 84141429 از نتيجه شكايات خود مطلع شوند.